۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳

جانشین فرماندهی مرزبانی کرمانشاه خبر داد؛

کشف بیش از ۱۳ میلیارد ریال کالا و احشام قاچاق در مرزهای کرمانشاه

کشف بیش از ۱۳ میلیارد ریال کالا و احشام قاچاق در مرزهای کرمانشاه

کرمانشاه- جانشین فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه از کشف بیش از ۱۳ میلیارد ریال کالا و احشام قاچاق در مرزهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرهوشنگ نظری اظهار کرد: مرزداران هنگ‌های مرزی پاوه، ثلاث باباجانی و قصرشیرین با تلاش و جدیت در امر مبارزه با قاچاق، طی چندین عملیات غافلگیرانه و جداگانه با پوشش کامل و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف کالای قاچاق و احشام در نوار مرزی استان کرمانشاه شدند.

وی افزود: علاوه بر توقیف سه دستگاه خودرو و دستگیری سه نفر قاچاقچی، ۲۴۴ هزار نخ سیگار، چهار هزار عدد دستکش لاتکس، ۲ هزار و ۲۰۰ ثوب البسه، یک هزار لیتر سوخت، سه هزار و یک صد بسته توتون، سه هزار و ۹۱۲ عدد مای بی بی، ۲۱۹ جفت کفش، ۶ دستگاه لوازم برقی شامل تلویزیون، کولرگازی و موتور کولر گازی، ۲۶ دستگاه میله دستگاه چمن زن و ۴۰۰ کیلوگرم ارزاق عمومی قاچاق از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

جانشین فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه گفت: در این راستا مرزداران هنگ مرزی پاوه و ثلاث باباجانی با اقدام به موقع توانستند از قاچاق ۹۶ رأس احشام شامل گاو، گوساله، گوسفند و بزغاله به خارج از کشور جلوگیری و آن‌ها را مهار و توقیف کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: قاچاقچیان دستگیر شده به همراه خودروهای توقیفی و اقلام مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

کد خبر 5221019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha